• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Sambla - hjälp

D

Dds

Gäst
Poäng: 0
Sökte ett samlingslån ikväll hos Sambla för första gången. Hade inga större förhoppningar men fick nyss ett SMS:


Hej,

Din låneansökan är beviljad och vi har fått in det första låneförslaget. Vi väntar med att skicka ut lånehandlingarna tills alla långivare har svarat och vi är säkra på att du har fått det bästa låneförslaget.

Om du har några frågor kan du svara på detta SMS eller ringa till 0770-22 01 80.

..

Finns det något sätt för mig att se detaljer? Hittar ingen ”mina sidor” på deras sida, men det står i FAQ att man ska kunna signera med bank-id. Men nu verkar det som att de ska skicka hem det med post?

Och betyder det här att hela beloppet är godkänt, eller kan det vara en mindre del.

Mycket tacksam om ngn som provat Sambla kan hjälpa till!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Norreborre

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
16 Augusti 2015
Meddelanden
898
Mottagna reaktioner
349
Poäng
497
Sökte ett samlingslån ikväll hos Sambla för första gången. Hade inga större förhoppningar men fick nyss ett SMS:


Hej,

Din låneansökan är beviljad och vi har fått in det första låneförslaget. Vi väntar med att skicka ut lånehandlingarna tills alla långivare har svarat och vi är säkra på att du har fått det bästa låneförslaget.

Om du har några frågor kan du svara på detta SMS eller ringa till 0770-22 01 80.

..

Finns det något sätt för mig att se detaljer? Hittar ingen ”mina sidor” på deras sida, men det står i FAQ att man ska kunna signera med bank-id. Men nu verkar det som att de ska skicka hem det med post?

Och betyder det här att hela beloppet är godkänt, eller kan det vara en mindre del.

Mycket tacksam om ngn som provat Sambla kan hjälpa till!

Jag fick faktiskt vänta 40 timmar typ på att få mitt erbjudande. Det betyder inte att hela summa är godkänd tyvärr. Men jag fick ett lån via Sambla när jag var överskuldsatt och 200k i underskott. Du kommer nog få ett sms och mail först på måndag tror jag men vilket/vilka erbjudanden du fått. Du signerar smidigt på nätet. Dock skickar dom ett brev hem ändå.
 
D

Dds

Gäst
Poäng: 0
Stort tack för svar!

Är det samma text även om inte hela lånet är beviljat? Får man fråga vilken aktör du syftar på och vilken ränta du fick, samt om du fick på hela ditt sökta belopp?
 
Z

zzzz

Gäst
Poäng: 0
Ring deras kundtjänst, de har öppet även under helgen och har du fått ett lån kan du göra klart allt med bank id. Jättefort och smidigt.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp